Måndag



Nu har vi börjat med ett nytt projekt i skolan. Vi ska skriva om sociala medier och jag har valt Facebook. Verkligen jätte krångligt och jag är super stressad. Som vanligt.. Skolan kommer att bli min död.

Men det är faktiskt inte bara negativt idag. Jag fick nämligen låna en blixt från skolan så om några veckor är jag bokad som vimmelfotograf på studentfesten i Lindesberg. Jag är jätte nervös eftersom att det är min första gång, men det ska nog inte bli några problem att fota alla onyktra människor, haha! :)

KOMMENTARER:

  • Hille säger:
    2011-09-14 | 21:00:29

    Nämen vad roligt med vimmelfotograf=) kommer du fixa galant!

  • Rebecka säger:
    2011-09-17 | 11:27:40

    Du skulle nog gilla bloggen http://klackarnaitaket.nu, hon bor också i Örebro :)

    Rebecka

KOMMENTERA HÄR: